Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie

dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230
Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

marți, aprilie 05, 2011

Londra ziua 0

Ei uite ca am facut-o si pe asta. Prin februarie am prins o oferta la o companie de transport aerian (Wizz Air) si la un pret de aproxiamtiv 1/4 din cat sunt de obicei aceste lucruri (oare cum de isi permit asa preturi scazute?-ori merg pe pierderi calculate, ori ne fraieresc la greu, preturile reale fiind mult mai mici decat ne pun pe noi muritorii de rand sa platim) am cumparat fara sa stam mult pe ganduri bilete dus-intors pentru intreaga familie (noi am platit doar 3 locuri-:)) la Londra.
Sigur ga ne doream de mult sa o vizitam pe matusa bogata din strainatate si am profitata de vremea buna si de conjuctura sa vedem si capitala marii Britanii. O luna si ceva am tot facut la planuri si bagaje pregatindu-ne pentru ziua ... 1.
Am cautat locuri pe care sa merite sa le vedem, posibilitati de transport prin oras, preturi si cate si mai cate. Clar sa nu s-au potrivit toate cu ceea ce am gasit la fata locului.

Niciun comentariu: