Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie

dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230
Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

marți, septembrie 22, 2009

hip-hip-hurey


Am pus mana pe doua "scule".

Prima este asta: Hp ProBook 4510s . Nu am avut prea mult timp sa-l butonez, dar la cat ma pricep eu sunt multumit de el. Inca nu m-am obisnuit cu Vista instalat pe el si nu stiu tot ce stie sa faca, dar mi-ar place si mie unul. Clar ca nu e al meu, e de la lucru. Acuma la ce expert sunt eu si la cat de multe scule mi-au trecut prim mana va dati seama ca sintagma "imi place" nu-l recomanda nimanui; adica nu vreau sa-i fac reclama ca dupa aceea sa-mi sara careva in cap ca l-am obligat eu sa-l cumpere. La momentul de fata am folosit mai mult un lenovo R60e si nu la-s da (inca) pe Hp.

A doua este: Cannon Legria FS200 . Tot nu e al meu si nici pe acesta nu l-am butonat inca, dar e mic si rosu. Ha-ha-ha ce reclama fac si eu. Oricum, nu asta a fost scopul sa fac reclama la produse ci sa ma laud cu tehnologia pe care o am la indemana. Ca orice barbat cand trece o blonda superba intro masina decapotabila rosie ma uit dupa masina.

Dar promit ca o sa revin cu detalii.
Promit.

Niciun comentariu: