Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie

dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230
Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

joi, mai 01, 2008

as vrea

Cam asta mi-ar place. Cica vreau sa-mi "upgradez" camera mea foto. O cam am de mult (3 ani) si as vrea ceva cu mai mult zoom optic si cat mai rezonbila la pret.
Doar asa pot sa-mi tin blogul la zi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

salut,
daca postul acesta e pentru concursul de pe roblogs.info, nu uita sa lasi pe pagina concursului un comentariu cu link catre blogul tau.
succes

Alex- Roblogs.info

dan.matica spunea...

Pana la urma mi l-am cumparat din magazin. Super incantat de el. Ultimele poze sunt facute cu el.