Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie

dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230
Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

marți, august 28, 2007

Turkey ziua 6

28 AUGUST 2007 MARTI

Am fost iar in ALANYA

Am urcat un pic la cetate. Pana la jumatate. Era prea cald sa urcam mai sus si cu pitica in spate e si mai greu.
Am vazut cateva locuinte ale localnicilor.
Foarte saracacioase. Poate erau cateva si parasite. Dar si cateva noi. Nu stiu cum fac rost de apa.
Am trecut si pe langa vestitul turn "Turnul Rosu" . Construit pe la 1233 si renovat la 1951; 22m diametru si 33m inaltime. Nu am urcat.
Aveau si ceva sistem de preluare a marfurilor intr-un
golf artificial.Apoi am fost un pic si prin oras la plimbare si cumparaturi.

Niciun comentariu: