Puteti ajuta copii bolnavi de Spina Bifida si Hidrocefalie directionand 2% din impozitul pe venit catre Asociatia Romana Spina Bifida si Hidrocefalie

dati clik pe imagine pentru a descarca formularul Declaratia 230
Tinerete si Jurnalism-concurs interjudetean de reviste scolare!

joi, august 23, 2007

Turkey ziua 1

Aici o sa povestesc in cateva zile cum a fost prima iesire din tara.

Click for Alanya, Turkey Forecast



23 AUGUST 2007 JOI

ora 7 ARAD Trezirea si pregatirea de plecare
ora 8:20 Imbarcarea in masina si fuga la aeroport
ora 9:30 TIMISOARA Sosirea la aeroport; checking (verificarea bagajelor); despartirea de bunici si ...
... asteptare
ora 10-10:30 ne-au verificat pasapoartele si bagajele de mana, alta sala-alta asteptare. Incepem sa ne pierdem rabdarea; initial trebuia sa plecam la 11, cand ne-au dat biletele la 11:30, iar la aeroport am aflat ca la 12. Pana la urma la
ora 11:30 imbarcarea. O nava nu prea mare, cu doua motoare in coada. Am urcat pe la coada si am ocupat 3 locuri in spatele aripii drepte; fiind charter nici locuri rezervate nu avem.
ora 11:40 decolarea. Ca la primul zbor un pic de emotii. Ne-a incantat privitul pe fereastra. Zici ca esti pe Google Earth. Toate detaliile: fiecare parcele, fiecare sat, deal si munte. Nu stiu exact pe unde am zburat, dar dupa un timp a inceput sa fie totul mai arid si solul si-a schimbat culoarea; satele mai rare, dar in schimb parcelele sunt mult mai mari. La un moment dat, cred ca am trecut Bosforul.
Cand ne-am apropiat de Antalya am lasat la dreapta Muntii Taurus. Sunt impresionanti.
Aeronava a facut cateva manevre, se inclina cand la dreapta cand la stanga si tremura din toti rarunchii (ceea ce ne-a dat ceva emotii) pentru a se alinia la pista. Coborarea a fost ceva mai "palpitanta" ca urcarea. In sfarsit aterizam.
Apropo de avion; am primit ceva de mancare-o salata de fasole, macaroane cu sos, doua painisoare, unt si o prajiturica.
ora 13:40 ANTALYA Aterizam. Platim viza (12 $ de persoana) si iar asteptam- dupa bagaje de data asta. Dupa o lunga asteptare in holul aeroportului ( nici nu se compara cu cel din Timisoara, au investit turcii in turism, se vede), ne imbarcam in autocare.
I-au cucerit rusii pe turci, peste tot TEZTOUR. Zeci de autocare, autocarase, microbuze de ale lor sa-si distribuie turistii.
ora 14:30 Plecam spre Alanya, cica ne astepata 130 km. Drumul foarte bun-se lucreaza permanent la el. In zona Antalya, dupa cum spune si ghidul, plin de sere ( portocali, smochine, rodii). Ghidul a tot incercat sa ne dea detalii, dar mai trebuie sa invete, nici nu avea la cine-eram tare obositi si vream sa ajungem odata. Tot drumul este impanzit de hoteluiri si pensiuni si alte se ridica in permanenta.
ora 17 Ne cazam la receptie-alta asteptare-turcii astia parca au tot timpul din lume. Suntem la o casuta la camera 328. Prima impresie ne-a dezamagit. Nu au astia 5 stele!! Dar pare dragut. Camera este destul de spatioasa; avem un pat dublu si unul simplu. Ceva igrasie in hol si in baie. Nu stim sa inchidem usa-yala ruseasca, se inchide singura. Avem si un televizor cu 3 programe-ai ghicit-rusesti.. Aerul conditionat merge nonstop (abia seara am reusit sa-l oprim de la intrerupator). Inca o chestie: ca sa ai curent in camera trebuie sa introduci brelocul de la cheie intr-un starter.
ora 18? Iesim sa vizitam locurile. Pare dragut; ai si munte ,ai si mare. Casute de 2 si 3 etaje pe un deal; o piscina, un parculet pentru copii, o minizoo (cam saracut-catva porumbei si iepurasi). Restaurantil pare dragut- nu ne primesc la masa decat dupa 19.
ora 19 A doua dazamagire. Mancare naspa. Legume fierte. Cora a mancat ceva. Eu am ciugulit. Carmina nimic. Am primit pentru ea ceva lapte. Habar nu am de care, de capra? sau praf? naspa
ora 20 si ceva Stingerea. La cat am fost de obositi am adormit imediat.